lunes, 21 de noviembre de 2011

A importancia de saber convivir

Ó longo do curso pasamos moitas horas xunto ós/ás compañeiros/as da clase.

A través desta redacción imos tentar analizar os problemas existentes e buscar unha posible solución antes de que toda a mala enerxía acumulada estoupe coma unha bomba ou nos poida xerar unha enfermidade.

A continuación, crearemos unha redacción no noso blog que trate os seguintes puntos (o escrito por ti o podes pór doutra cor)e a ilustraremos cunha imaxe que simbolice ou represente como me estou sentindo:


O clima da miña clase o describiría como...


Considero que podería mellorarse en...


A miña actitude na clase a definiría cos seguintes adxectivos...


Podería mellorar se...


Fastídiame especialmente cando...


Non podo soportar que...


As situacións que considero máis molestas son...


Considero que poderían solucionarse se...


Cando o peor o paso é cando...


Nesas ocasións síntome...


Opino que a miña relación cos compañeiros/as é... especialmente con...


Gustaríame coñecer máis a...


Non consigo entender a...


Penso que podería mellorarse a miña relación con...


A profesora podería axudarme se...


A persoa coa que máis me meto o fastidio é...


Cando fastidio a esa persoa o fago porque...


O que debe sentir esa persoa cando me meto con ela é...


Se mo fixeran a mín sentiría...


Considero que facer sentir mal aos demais me beneficia en...


Cando alguén vexo que o pasa mal sinto...

Penso que cando teño un problema con alguén é mellor falalo para solucionalo ou facerlle cousas por detrás para fastidialo? Por que?


En definitiva, vou tentar modificar a miña conducta para mellorar o clima da clase nos seguintes aspectos polo meu ben e os dos meus compañeiros/as e para evitar o sufrimento alleo.










No hay comentarios:

Publicar un comentario

Gracias por tu comentario. No olvides poner tu nombre.